Algemene Voorwaarden

1.  Bedrijfsgegevens

 

Electro Sibre

Weg naar zwartbreg 111

Btw-nummer: BE1023791052

E-mailadres: info@electrosibre.be

Telefoonnummer: +32494697708

 

2.  Toepasselijkheid

 

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, bestellingen, leveringen, installaties, en diensten van Sibre, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

 

3.  Producten en Garantie

3.1 Nieuwe toestellen

 

Op nieuwe toestellen geldt fabrieksgarantie, afhankelijk van het merk:

 

 

3.2 Tweedehands toestellen

 

Op tweedehands wasmachines, droogkasten en andere toestellen geldt 1 jaar garantie op werking.

Deze garantie dekt functionele gebreken, maar niet:

 

  • Esthetische schade zoals krassen, blutsen of verkleuringen
  • Schade door verkeerd gebruik of nalatig onderhoud

 

Indien een defect optreedt:

 

  • Klant dient het toestel zelf naar ons te brengen voor gratis herstelling
  • Indien een herstelling aan huis gewenst is, wordt een vergoeding aangerekend. Terug te vinden bij diensten

 

4.  Levering en Installatie

 

  • Levering gebeurt tegen een vooraf afgesproken kost en tot aan de voordeur.
  • Indien het toestel naar een verdieping gebracht moet worden of geplaatst moet worden, gelden extra kosten. Terug te vinden bij diensten.
  • Bij tweedehands toestellen geldt:
    De klant dient het toestel eerst gezien en goedgekeurd te hebben vóór levering.
    Wij leveren geen tweedehands toestellen zonder voorafgaande bezichtiging. Dit voorkomt misverstanden over de staat, het uiterlijk of eventuele schade van het toestel.
  • Eventuele schade tijdens levering aan de buitenkant van toestellen dient direct gemeld te worden.

 

5.  Herstellingen aan huis

 

Wij bieden herstellingen aan huis voor wasmachines en droogkasten, tegen betaling (zoals vermeld bij prijzen).

Voorwaarden:

 

  • Betaling gebeurt bij voorkeur contant bij de herstelling
  • De klant garandeert dat het toestel proper en goed bereikbaar is
    • Geen wasgoed in of rond het toestel
    • Voldoende ruimte voor toegang en werken
  • Indien de klant niet betaalt of de afspraak niet naleeft, behouden wij ons het recht voor verdere service te weigeren

 

6.  Aansprakelijkheid

 

Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die voortkomt uit verkeerd gebruik van het toestel, nalatigheid van de klant, of externe factoren (zoals waterschade, stroompiek, etc.).

 

7.  Klachten en geschillen

 

Klachten moeten binnen 7 dagen na levering of uitvoering van de dienst schriftelijk gemeld worden.

Geschillen worden behandeld volgens het Nederlands/Belgisch recht .